Biedronka nadal fruwa z reprezentacją Polski
Nasz dobry znajomy, były partner Reprezentacji Dziennikarzy związał się nową umową z Polskim Związkiem Piłki Nożnej. Biedronka przez kolejne cztery lata będzie oficjalnym sponsorem biało-czerwonych. Tym razem jednak patronatem obejmie nie tylko wybrańców Adama Nawałki, ale również reprezentację kobiet oraz kadry młodzieżowe od lat 15 do 21. Na mocy umowy z PZPN sieć jest również Sponsorem Głównym Akademii Młodych Orłów. My mamy nadzieję, że w szerokich planach poszukiwań piłkarskich talentów portugalski koncern przychylnym okiem spojrzy na nasze zmagania z futbolówką.
– Biedronka jest naszym zaufanym partnerem już od 8 lat. Przedłużenie umowy na kolejne cztery było naturalną konsekwencją świetnie układającej się współpracy. Wyróżniające jest to, że tak ogromna firma dostrzega nie tylko wartość, którą generuje reprezentacja Polski, ale również potencjał autorskich programów szkoleniowych PZPN skierowanych na piłkę dziecięcą – takich jak Akademia Młodych Orłów oraz Letnia Akademia Młodych Orłów. Cieszymy się, że możemy rozwijać piłkę nożną z takim solidnym partnerem u boku – powiedział Maciej Sawicki, sekretarz generalny PZPN, który parafował umowę w imieniu futbolowej centrali.
– Od lat królową sportu w Polsce pozostaje piłka nożna. Nic tak bardzo nas nie łączy z milionami naszych kibiców i klientów, jak wspólne przeżywanie emocji podczas meczów biało-czerwonych. Bycie sponsorem piłkarskich reprezentacji to dla nas naturalna droga, którą idziemy już od wielu lat – podkreślił Maciej Łukowski, członek zarządu i dyrektor działu zakupów Jeronimo Martins Polska S.A.
Biedronka jest sponsorem reprezentacji od 2010 roku. Od kilku lat wspiera działania stowarzyszenia „Nadzieja na Mundial”, które organizuje Mistrzostwa Polski oraz Mistrzostwa Świata Dzieci z Domów Dziecka w piłce nożnej. Od 2018 roku Biedronka jest głównym sponsorem Stowarzyszenia i obu turniejów.
– Byliśmy z biało-czerwonymi, kiedy byli na 78. miejscu rankingu FIFA na świecie, jesteśmy i teraz, kiedy są w pierwszej dziesiątce tego zestawienia. Jednocześnie robimy wszystko, żeby piłkarskie jutro było jeszcze lepsze. Dlatego zdecydowaliśmy się wspierać Akademię Młodych Orłów jako sponsor główny. Mamy nadzieję, że dzięki temu programowi wspólnie wychowamy kolejne pokolenie piłkarskich gwiazd – zaznaczył Łukowski.
W ubiegłych latach klienci sieci sklepów uczestniczyli w licznych akcjach promocyjnych Biedronki. Teraz ponownie mogą spodziewać się atrakcji, gdyż wielkimi krokami zbliża się najważniejsza impreza roku – piłkarskie mistrzostwa świata w Rosji. Dla Reprezentacji Dziennikarzy to także szansa na zaprezentowanie wartości sportowej. Pierwsze wyzwanie rzuciliśmy.
Zobaczymy, czy już niedługo uda się zorganizować towarzyski mecz Polska – Portugalia. Wszak jesienią tego roku w ramach piłkarskiej Ligi Narodów UEFA przeciwnikiem Roberta Lewandowskiego i spółki będzie aktualny mistrz Europy z Cristiano Ronaldo w składzie. My na rozkładzie mamy już zwycięstwo z portugalskimi dziennikarzami, ale z przyjemnością skorzystamy z okazji na kolejną lekcję tego języka.